Zoek MDM

Bulletin

PEUGEOT EXPERT TEPEE LAAT DE MOTOR OP TIJD STARTEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #43025 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT EXPERT TEPEE SET MOTOR OP TIJD Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb hulp nodig, alsjeblieft. Ik moet de motor van een Peugeot Expert Tepee 2.0 motor timen. Als iemand me hiermee kan helpen, zou ik eeuwig dankbaar zijn. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #43037 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp PEUGEOT EXPERT TEPEE MOTOR OP TIJD AFSTELLEN
De Peugeot is een beetje ingewikkeld maar niet geweldig, je moet een gereedschap maken om het vliegwiel te blokkeren, en andere om de nokkenastandwielen te blokkeren, in deze motor zitten de zuigers 1 en 4 niet bovenaan zoals gebruikelijk als je ze op tijd plaatst, maak je geen zorgen als je ze blokkeert, ze blijven in het midden van de cilinder

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #43038 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp PEUGEOT EXPERT TEPEE MOTOR OP TIJD AFSTELLEN
De Peugeot is een beetje ingewikkeld maar niet geweldig, je moet een gereedschap maken om het vliegwiel te blokkeren, en andere om de nokkenastandwielen te blokkeren, in deze motor zitten de zuigers 1 en 4 niet bovenaan zoals gebruikelijk als je ze op tijd plaatst, maak je geen zorgen als je ze blokkeert, ze blijven in het midden van de cilinder