Zoek MDM

Bulletin

VW Bora gaat uit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #42969 door handmatig-mechanisch
VW Bora stopt Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal:

ik heb een klein probleempje met mijn Bora 2.0 cc. Het gebeurt wel eens dat de auto bij een kwart tankinhoud, of iets minder, meestal afslaat (alsof er helemaal geen benzine meer in zit). Als ik hem start, start hij probleemloos, alsof er niets aan de hand is, en het kan zijn dat hij weer uitvalt. De tank is schoon, er zijn geen sporen van water, hij heeft de bijbehorende zekering en de brandstofpomp is gloednieuw en origineel.
De brandstofmeter werkt perfect, en als ik meer dan een halve tankinhoud heb, is er geen probleem.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #42977 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica uitschakeling van de
Ik heb drie soortgelijke problemen gehad. Het eerste gebeurde met een Chevrolet S10. De brandstoftank was gedeukt en de brandstofmeter gaf een verkeerde waarde aan. Het tweede gebeurde met een Dodge Ram. Daarbij hadden ze de pomp vervangen, waardoor deze iets korter was dan de originele pomp en er geen brandstof meer uit de tank werd gehaald. Het derde gebeurde met een Toyota Yaris, waarbij de vlotter van de brandstofmeter op mysterieuze wijze verbogen was en een kwart aangaf, terwijl de tank eigenlijk droog was.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.