Zoek MDM

Bulletin

Hoe demonteer ik de motor van mijn Honda Wave?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42925 door handmatig-mechanisch
Hoe demonteer ik de motor van mijn Honda Wave? Gepubliceerd door manual-mecanica
:( :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42926 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp: Hoe demonteer ik de motor van mijn Honda Wave?
Wat mij het meest interesseert, is welke gereedschappen ik nodig heb en waar ik ze kan krijgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42934 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp: Hoe demonteer ik de motor van mijn Honda Wave?
Goeie vriend, ik weet eigenlijk niet zo veel over motoren, maar je hebt wel een hoop gereedschap en een hoop kennis nodig. Maar waarom wil je in vredesnaam de motor uit elkaar halen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42938 door handmatig-mechanisch
Wat er gebeurde, is dat ik ermee crashte en de versnellingspook krom was. Ze gaven me een paar dagen om te herstellen op het werk (ik had mijn voet geblesseerd). En omdat ik tijd heb en niet meer afhankelijk wil zijn van de monteur die me altijd lastigvalt, wil ik het zelf doen. Ik heb de motor al uit het frame gehaald. Nu moet ik hem uit elkaar halen om een nieuwe versnellingspook te plaatsen. Moet ik eerst de olie aftappen? Is er een manier om de reserve te monteren zonder de olie af te tappen? Dat zijn mijn vragen. Het is niet dat ik geen geld wil uitgeven. Ik vind het een geweldig idee om het zelf te leren en te repareren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42960 door handmatig-mechanisch
Als je de motor moet demonteren, moet je over het algemeen eerst de olie aftappen. Ik ken het motorblok van je motor niet goed, maar over het algemeen moet je de bak zelf demonteren, niet de hele motor. Je kunt de olie uit een bron halen om verlies te voorkomen en dezelfde olie gebruiken.