Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord 1993 Lx de focus van de D4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 dagen geleden #42859 door handmatig-mechanisch
Honda Accord 1993 Lx de focus van de D4 Gepubliceerd door manual-mecanica
Het D4-lampje blijft branden en de transmissie valt uit. Op dit moment schakelt hij alleen 2 en D3 in, denk ik, en moet ik handmatig schakelen. De eerste paar dagen dat hij niet schakelde, schakelde hij alleen 1 en 2 in. Nu ik de pook naar de eerste versnelling zet, doet hij het niet meer. Ik kan meerdere keren snel van 1 naar 2 gaan en de auto blijft in 2 staan. Kunt u me iets adviseren? Ik heb hier al naar de handleiding gezocht, maar die is er niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 dagen geleden #42868 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van de Honda Accord Lx uit 1993, de focus van de D4
Hallo,
controleer het oliepeil van de transmissie. Er zou olie uit de vuldop moeten stromen wanneer u deze verwijdert om het niveau te controleren.
Als het een schurend geluid maakt, forceer het dan niet. Het kan een beschadigde versnellingsbak zijn, en dat zou een groter probleem kunnen zijn.
Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 dag geleden #42881 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van de Honda Accord Lx uit 1993, de focus van de D4
Figuur 23_ Transmissiecircuit Honda 93.pdfFig. 23_ Transmissiecircuit Honda 93.pdf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 dag geleden #42882 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik heb het transmissieschema. Als je het nodig hebt, laat het me weten, maar ik weet niet hoe ik het hier kan uploaden. Ik heb geprobeerd het te uploaden, maar het lukte niet.