Zoek MDM

Bulletin

Mercedes aandrijfas stofkap rechtsvoor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42853 door handmatig-mechanisch
Stofkap Mercedes aandrijfas rechtsvoor Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb dit weekend geprobeerd de stofkap op een aandrijfas te zetten, maar ik krijg hem niet over de aandrijfaskop. Ik heb de trechter, maar zelfs dan lukt het me niet. Ik wil graag weten of ik de stofkap moet uitkoken of dat ik een nieuwer gereedschap nodig heb.
Alvast bedankt voor alle ideeën.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42869 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van de stofkap van de Mercedes-voorste rechter aandrijfas
Hallo
, met de trechter zou je hem moeten kunnen monteren. Misschien heb je de verkeerde trechter en heb je een grotere nodig. Als het de juiste is (degene die de kop bedekt), giet er dan veel olie in zodat hij goed glijdt, of vet. Als je hem dan nog steeds niet kunt monteren, is er een pneumatisch gereedschap dat de stofkap opent zoals je wilt, omdat die een regeling heeft.
Maar voordat je geld uitgeeft, kun je proberen "de kop van de as" te verwijderen. Nadat je de oude stofkap hebt verwijderd, zit er een stalen beugel aan de binnenkant. Nadat je deze met een nylon hamer en een paar tikken hebt verwijderd, zou hij eraf moeten komen. Plaats de nieuwe stofkap terug. Met een paar tikken plaats je de kop van de as terug en zorg je ervoor dat de beugel goed vastzit. Vul hem met vet en zet hem vast met de klemmen die normaal gesproken in de stofkapset zitten.
Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.