Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 307 HDI 2.0 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42692 door handmatig-mechanisch
Peugeot 307 HDI 2.0 start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, goedemorgen. Het spijt me, maar ik vraag me af of u me kunt helpen.
Ik heb een Peugeot 307 HDi 2.0 90 pk uit 2002. Gisteren stapte ik in de auto en toen ik de deur opendeed, hoorde ik geluiden zonder dat de motor startte, alsof de centrale vergrendeling constant inschakelde en de deuren op slot en ontgrendelde.
Mijn accu's waren leeg, maar met de startkabels en mijn schoonvader heb ik de motor de eerste keer gestart. Ik reed ongeveer 20 minuten naar huis, maar ik zag foutmeldingen op het dashboard, zoals een fout in het remsysteem, geen airbagsysteem, te lang rijden, enz. Bovendien zakten de toerental- en snelheidsmeters af en toe naar 0.
Toen ik aankwam, was ik bang dat als ik de auto uitzette, hij niet zou starten, en dat is wat er gebeurde.
Ik heb geprobeerd hem te starten met de startkabels en de auto van mijn zus, maar niets. Het dashboard bleef foutmeldingen geven wanneer ik de sleutel omdraaide, maar hij wilde niet starten. De sleepwagen die ik belde, kon hem ook niet starten. Ik moest hem bellen omdat alleen de bestuurdersdeur met de sleutel op slot ging, en de kofferbak was op slot; de rest bleef open.
Ze brachten hem naar de garage van een vriend, vervingen de batterijen, enz., maar niets.
Is het nog steeds een probleem met de regeleenheid of iets dergelijks?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.