Zoek MDM

Bulletin

4LOW-tractie-indicatielampje geactiveerd op paneel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42590 door handmatig-mechanisch
4LOW tractie-indicator geactiveerd op het dashboard. Gepubliceerd door manual-mecanica
Geachte forumleden
, ik groet u en ben nieuw op dit forum. Ik woon in Coquimbo en zou graag willen dat u mij begeleidt. Ik heb een Hyundai Terracan 2.5 automaat CRDI COMMON RAIL DIRECT INJECTION. Het blijkt dat een tijdje geleden, terwijl ik aan het rijden was, het lampje van de dubbele tractie begon te branden. Na een tijdje ging het uit en was het paneel weer normaal. De volgende dag, toen ik de vrachtwagen startte, bleef het lampje van de dubbele tractie weer branden en sindsdien is die indicatie niet meer uitgegaan. Nu gaat echter het dashboardlampje voor 4 LAGE tractie branden. Dit alles is gebeurd zonder dat ik de tractie heb gemanipuleerd of aangesloten (het blijft bij de opdracht in 2H). Ik heb een scan uitgevoerd en die gaf geen foutmelding. Ik heb de gebruikershandleiding of het werkplaatshandboek niet. Ik heb ernaar gezocht en nog steeds niets. Ik waardeer de hulp bij voorbaat.

Mauricio

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42591 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: 4LOW tractie-indicatielampje geactiveerd op het paneel.
Mijn vriend, ik ben al jaren monteur en een expert in het omgaan met injectie en scanners. Daarom raad ik je aan om het opnieuw te laten scannen door iemand met meer ervaring en/of andere apparatuur, aangezien sommige scanners het systeem van een bepaald voertuig niet goed kunnen lezen. Daarom is het gebruikelijk om meerdere apparaten te hebben, maar de scanner zou een code moeten weergeven en vragen om in de geschiedenis te kijken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.