Zoek MDM

Bulletin

Renault Laguna motorn7q kabel bestellen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42568 door handmatig-mechanisch
Renault Laguna motorn7q kabel bestellen Geplaatst door manual-mecanica
Mijn probleem was dat ik de bobine en de kabels had vervangen, maar de auto maakte een terugslag. Nu denk ik dat de volgorde van de kabels niet klopt en ik wilde weten of iemand me kan helpen met de volgorde van de kabels.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42579 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Renault Laguna motorn7q kabelbestelling
Ik zeg je, het type motor heeft geen nut voor mij, het enige wat ik zou moeten weten is het bouwjaar van de auto of het type ontsteking, DIS of DELCO of?

De volgorde van de ontsteking is 1-3-4-2, als het 2 bobines met 4 uitgangen zijn, plaats je cilinder 1 en 4 in de bobine erboven (degene die het dichtst bij de cabine zit).
En 3 en 2 in de bobine die het dichtst bij de radiator zit.

Ik wil je niet in verwarring brengen: cilinder 1 is degene links kijkend naar de motor en 4 is degene die het dichtst bij de versnellingsbak zit.

Als het DELCO is, altijd met de klok mee plaats je 1-3-4-2, er zijn maar 4 opties, je blijft proberen tot het lukt haha.

Laat het ons weten als je vragen hebt of als je het oplost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42667 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Renault Laguna motorn7q kabelbestelling
U kunt het op de ouderwetse manier doen: de bougies verwijderen en de motor met de hand of met een startmotor ronddraaien. Dan ziet u vanzelf welke cilinder het begeeft.