Zoek MDM

Bulletin

Benzinepomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 weken geleden #42553 door handmatig-mechanisch
Brandstofpomp Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met mijn brandstofpomp. Mijn auto begon af te slaan en startte vervolgens niet meer (dit is de tweede keer dat dit me overkomt en de vorige keer viel mijn pomp nog onder de garantie. Het is 6 maanden geleden dat ik hem kocht en waar ik hem kocht, zeiden ze dat het het beste en dus ook het duurste Duitse merk was). Ik bracht hem naar de monteur en toen ik hem startte, raakte hij de tank waar de pomp zit en startte hij wel, maar daarna viel hij weer af totdat hij niet meer startte. Ik heb de tank laten zakken om de pomp te verwijderen en alle aansluitingen en de pomp in het algemeen gecontroleerd, maar hij zegt dat alles er goed uitziet en dat het mogelijk het reserveonderdeel is. Wat denk jij? Mijn auto is een Cadillac Seville STS uit 1994.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42603 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp brandstofpomp
Hallo jongens, jullie hebben niet veel opties. Als je de tank raakt en de pomp begint te werken, komt dat doordat er slecht contact is of doordat de pompwaaier vastzit. Misschien door de pomp buiten de tank te testen? Of door een aardingspunt aan de pomp toe te voegen naast het standaard aardingspunt? Nou, als de pomp goed werkt, kan het zijn dat de trillingen verhinderen dat er een goede aardingspunt wordt gecreëerd. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.