Zoek MDM

Bulletin

hydro booster caravan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42500 door handmatig-mechanisch
Hydro Booster Caravan Geplaatst door manual-mecanica
:huh: Groeten aan de hele community van dit forum. Mijn vraag is als volgt: ik heb een caravan uit '93, het is een Canadese auto. Deze truck heeft een hydrobooster-remsysteem, maar ik heb een storing omdat de remcode en ook het ABS zijn ingeschakeld. Het probleem is dat wanneer ik de truck start, het rempedaal hard wordt en pas na meer dan een minuut remt. Wanneer ik hem start, klinkt het als een elektromotor en na een minuut valt hij stil. Maar als ik een noodstop moet maken, stopt hij niet, het pedaal blijft helemaal hangen en wordt hard. Ze vertelden me dat ik de booster en de conventionele pomp van een Amerikaan kan aanpassen. Is dit mogelijk? Heeft u een handleiding voor dit type remsysteem (hydrobooster)? Ik wacht op uw antwoorden en alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42518 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van een caravan-hydrobooster
In een voertuig kan alles. Als je het kunt aanpassen, maar er zijn geen handleidingen om het aan te passen, is het gewoon een kwestie van proberen. Als de pedalen zwaar aanvoelen, komt dat meestal doordat er een vacuümlek is van het spruitstuk naar de servo. Controleer dat eerst, misschien is het probleem niet zo groot.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.