Zoek MDM

Bulletin

Mercedes 300 dashboard, carrosserie 123

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42160 door handmatig-mechanisch
Mercedes 300 dashboard, carrosserie 123. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Mercedes 300 carrosserietype 123 gekocht. Ik mis de lampjes aan de rechterkant van het dashboard. Achter het dashboard, waar de lampjes zitten, zitten de nummers 1, 2, 3 en 4.
Het probleem is dat ik niet weet welk type lampje erin zit of welke lamphouder. Nummer één geeft de gloeibougies en de tijd aan, terwijl de andere drie niet werken omdat ze pas op het dashboard zichtbaar zijn als ze branden. Alle hulp is welkom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42188 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Mercedes 300 dashboard, carrosserie 123
Er zijn maar twee soorten fittingen voor dashboardlampen: een grote en een kleine. De lampen hebben een visgraatvorm, maar zijn erg klein. Je kunt ook een van de reeds geïnstalleerde fittingen proberen om eventuele twijfels weg te nemen. Want er zitten toch fittingen in?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42195 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Mercedes 300 dashboard, carrosserie 123
Hallo, bedankt voor je reactie. Kijk, er zitten alleen de gaten in waar de lampen in moeten, verder niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42202 door handmatig-mechanisch
Nee hondje, ik heb het over de andere lampen die wel werken en die in de fittingen zitten die er al zijn. Je kunt er eentje uithalen en in de ontbrekende doen om de maat te controleren en ze te kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42204 door handmatig-mechanisch
De exemplaren aan de linkerkant van het dashboard die perfect werken, zijn niet hetzelfde. Daarom heb ik het hier gecontroleerd, omdat ik geen referentienummer heb of kan zien welk model het is.