Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42167 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechaniek op de Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd
De scanner gaf code P0335 aan, krukassensor (CKP). Ik heb de code gewist en hij kwam terug. Op korte ritten start en slaat hij perfect aan. Op lange ritten slaat hij helemaal niet aan; je geeft druk en hij slaat aan. Ik denk dat het de startmotorsolenoïde is. Hij start ook met een accuspanning lager dan 12,50 V. Ik heb geen idee waar de krukassensor naartoe leidt. Vriend Kikemec, ik wil je niet kwetsen, haha, maar het is altijd goed om een second of third opinion te krijgen. Je slaat altijd de spijker op zijn kop, dus blijf kalm, man.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42172 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechaniek op de Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd
Probeer het eens. Als je een accu van een andere auto bij de hand hebt waarvan je weet dat die goed is, probeer die dan, verwissel hem en kijk hoe het werkt. Hij loopt vast en veroorzaakt problemen omdat Peugeot zo slim is en een spanningssensor heeft geïnstalleerd. Bij spanningsafwijkingen blokkeert hij om schade aan de auto te voorkomen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42191 door handmatig-mechanisch
hahahahahaha geen drama hondje rustig aan hahaha