Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42138 door handmatig-mechanisch
De Peugeot 307 start niet en het navigatiescherm geeft AUTOMATISCHE VERGRENDELING GEACTIVEERD aan. Na een paar keer proberen gaat hij aan. Soms start hij met een beetje druk, en als dat wel gebeurt, start hij zonder problemen. Wat is de oorzaak van deze melding?

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42143 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechaniek op de Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd
Die storing is echt onzin, haha.
Controleer de accuspanning. Hij loopt vast door een gebrek aan vermogen. Als die onder de 12,50 is, is de storing aanwezig.

:P Elektronica en hun onzin.:P

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42146 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechaniek op de Peugeot 307. Automatische vergrendeling geactiveerd
Bedankt igryo voor je reactie. Ik ga eens kijken wat je me vertelde. Hahaha, beetje bij beetje begin ik het elektrische systeem van Peugeot te begrijpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42150 door handmatig-mechanisch
Iets soortgelijks overkwam mij met een 307 SW. De dynamo was kapot en de accu bleef natuurlijk onder spanning. Het motorstoringslampje gaat ook branden als de motor langdurig op een laag toerental draait en niet accelereert. Soms helpt het om de accu ongeveer 30 seconden los te koppelen en weer aan te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42152 door handmatig-mechanisch
Walter, waarom vraag je het mij? En als ik op Facebook hetzelfde antwoord en ik het niet met je eens ben, hahahahahaha, hoe kan ik dat dan doen? Het heeft niets met jou te maken, je vertrouwt je vriend niet, hahahahahaha