Zoek MDM

Bulletin

Seat Ibisa 2002-storing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #42083 door handmatig-mechanisch
Seat Ibisa 2002 defect Gepubliceerd door manual-mecanica
:( Kan iemand mij helpen met een storing in mijn Seat Ibiza? Ik heb geen acceleratie meer en heb de brandstofpomp, bobine, bougies en filters al vervangen. Soms gaat hij kapot als het warm is, en soms als het koud is. Ik zou jullie hulp op prijs stellen. :) :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #42101 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Seat Ibisa 2002-storing
Ik had een vergelijkbaar of identiek probleem met een Fiat Punto. Ik heb precies hetzelfde vervangen als jij en het bleef hetzelfde. Ik had de auto ongeveer drie maanden en het probleem zat in de lambdasonde. Vraag me niet waarom, want ik weet al dat de storing niet door die sensor veroorzaakt zou moeten worden en ik heb geen verdere uitleg. Ik heb hem vervangen en alles was in orde. Ik had niet gecontroleerd of hij aan stond of zoiets, het schoot me gewoon te binnen uit pure wanhoop.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #42335 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Seat Ibisa 2002-storing
:( Kunt u mij helpen met het vinden van de bedradingsschema's voor de Ibis-bediening? Ik denk ook dat het de lambdasonde is, maar ik wil weten welke van de twee ik moet vervangen: de voorste of de achterste. Ik heb hem al laten uitlezen en de lambdasonde geeft het aan, maar welke? Ik waardeer uw reactie enorm. Houd me als vriend, uw dienaar, en reken op mij voor alles waarmee ik u kan helpen. Bedankt.