Zoek MDM

Bulletin

Goedemiddag heren, Vito CDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41995 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag heren, Vito CDI Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand me vertellen wat ik moet demonteren om de injectoren van de Vito L CDI te zien? Het is de 110. Ik ga er een kopen en ik wil graag zien of er beslagen injectoren in zitten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42007 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Goedemiddag heren, Vito CDI
De injectoren van de Vito in dat model zijn een loterij. Ik zou me er geen zorgen over maken, want als ze goed zijn, kunnen ze binnen drie maanden kapot gaan.
Het is een erg populair model en ik weet zeker dat ze niet duur zullen zijn op sloopwerven, in tweedehandswinkels of in onderdelenwinkels vergeleken met andere onderdelen in die bus.

Kijk naar de kilometerstand van die motor en let op slijtage aan de knoppen, pedalen en schakelaars. Dit kan je vertellen of die kilometers echt zijn.
Je kunt naar een Mercedes-dealer gaan en de motor laten controleren, en het interne geheugen liegt er niet om.
Controleer op corrosie onder het chassis en controleer of de motor geen olie of vloeistoffen lekt.

In Spanje probeer je een tweedehands auto te kopen, en die hebben allemaal 75.000 kilometer, ongeacht hoe oud ze zijn.:boos:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42008 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Goedemiddag heren, Vito CDI
Je verwijdert de plastic behuizing en je ziet ze. Je verwijdert de clips die de overtollige buizen, de stekkers en een paar schroeven vastzetten aan de cilinderkop, en trekt er als een gek aan, want ze zitten vastgelijmd.