Zoek MDM

Bulletin

Goedemiddag heren, Vito CDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #41995 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag heren, Vito CDI. Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand me vertellen wat ik moet demonteren om de injectoren van de Vito L CDI te zien? Het is de 110. Ik ga er een kopen en ik wil graag zien of er beslagen injectoren in zitten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #42007 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op dit onderwerp: Goedemiddag heren, Vito CDI
De injectoren van dat Vito-model zijn een beetje een gok. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken, want zelfs als ze in orde zijn, kunnen ze binnen drie maanden kapot gaan.
Het is een erg populair model, en ik weet zeker dat ze niet al te duur zullen zijn bij autosloperijen, occasiondealers of auto-onderdelenwinkels in vergelijking met andere onderdelen voor die bestelwagen.

Controleer de kilometerstand van de motor en kijk naar slijtage aan knoppen, pedalen en schakelaars, want dat kan erop wijzen dat de kilometerstand klopt.
Je kunt naar een Mercedes-dealer gaan en een diagnose laten uitvoeren; het interne geheugen liegt niet.
Kijk naar corrosie aan de onderkant van het chassis en zorg ervoor dat de motor geen olie of andere vloeistoffen lekt.

In Spanje hebben alle occasions 75.000 kilometer op de teller, ongeacht hoe oud ze zijn, haha.:boos:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #42008 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op dit onderwerp: Goedemiddag heren, Vito CDI
Je verwijdert de plastic behuizing en je ziet ze. Je verwijdert de clips die de overtollige buizen, de stekkers en een paar schroeven vastzetten aan de cilinderkop, en trekt er als een gek aan, want ze zitten vastgelijmd.