Zoek MDM

Bulletin

Daewoo Lanos

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41953 door handmatig-mechanisch
Daewoo Lanos Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavond, als iemand me kan helpen. Mijn auto, een Daewoo Lanos 1.6 uit 1999, geeft me al een tijdje de volgende problemen. Eerst remde hij schokkerig, ik dacht dat de schijven krom waren. Ik heb de schijven en remblokken vervangen en het probleem was nog steeds hetzelfde. Daarna heb ik de kogelgewrichten en de lagers van de vooras vervangen en het probleem is nog steeds hetzelfde. Dat wil zeggen, als ik de voorbanden met een krik opkrik en ze draai, gaan ze heen en weer alsof de schijven krom zijn. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb bijna alles vervangen, alleen de statieven en de versnellingsbak hoeven nog vervangen te worden. Ik weet het echt niet meer. Als iemand me kan helpen, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41954 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Daewoo Lanos
Ik denk dat je je auto het beste eerst bij een garage kunt laten controleren, inclusief uitlijnen en balanceren, om erachter te komen wat voor probleem je hebt. Doe dat, en die dure banden zijn snel weg. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41957 door handmatig-mechanisch
Bro, heeft je auto luxe velgen of zoiets? Heb je gecontroleerd of de velg goed vastzit aan de remschijf? Controleer of de statiefpunt goed vastzit, of de remklauwgeleiders recht staan, of de velgen in het midden krom zijn. Controleer dit zorgvuldig om onnodige kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41973 door handmatig-mechanisch
Controleer de staat van de massalagers