Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het starten van de motor van een VW GO uit 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41897 door handmatig-mechanisch
Wat er gisteren gebeurde, was dat ik met mijn auto in de regen reed, door een plas water reed en ik me niet realiseerde dat die diep was. Het water bedekte ongeveer driekwart van de banden toen er een bus langsreed en een golf veroorzaakte die de auto praktisch bedekte. Onmiddellijk begon de auto te falen. De riemen klonken alsof ze geen grip meer hadden en de auto begon te schokken toen ik accelereerde. Als ik de motor in neutraal laat draaien, is er geen probleem, maar als ik probeer te accelereren, slaat de motor af en ik heb geen idee wat het kan zijn. Als iemand me kan helpen, alstublieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41909 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een startprobleem met de motor van een VW GO uit 1999
Je moet hem eerst helemaal drogen, dat wil zeggen de verdeler en de elektrische aansluitingen. Je moet ook het inlaatsysteem controleren waar het luchtfilter zich bevindt; zorg ervoor dat het niet vol water zit. Verwijder het filter en probeer de auto ongeveer 20 minuten stationair te laten draaien. Dat zal helpen. Het zou kunnen dat er een probleem is met de dynamo, maar dat is nog niet zeker. De bobine en de ontstekingsmodule zitten erg hoog in die auto, dus ik denk niet dat ze defect zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.