Zoek MDM

Bulletin

OPEL ASTRA 2.0 STORINGSLAMPJES WAARSCHUWING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41840 door handmatig-mechanisch
OPEL ASTRA 2.0 STORINGSLAMPJES WAARSCHUWING Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO, AL EEN PAAR MAANDEN, ALS IK DE AUTO START, BLIJFT HET GELE LICHTJE (silhouet van een auto met een sleutel) 2 OF 3 MINUTEN BRANDEN EN DAN GAAT HET UIT. DE AUTO RIJDT GEWOON, ZOALS ALTIJD. IN MIJN WERKPLAATS WAS IK ER NIET ZO BELANGRIJK AAN, EN IK BEN NAAR EEN ANDERE OFFICIËLE OPEL-WERKPLAATS GEGAAN OM ZEKER TE ZIJN, MAAR ZE KUNNEN ME NIET PRECIES VERTELLEN... WAT MOET IK DOEN? DANK U WEL.
DE AUTO HEEFT 106.000 KM
ASTRA 2.0 DTI EDITION (2003) DANK U WEL
.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41847 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: OPEL ASTRA 2.0 STORINGSLAMPJES WAARSCHUWING
In de auto, in het dashboardkastje, vind je de handleiding. Daarin staat wat elk symbool betekent. Normaal gesproken geeft een Engelse sleutel een onderhoudsbeurt aan (dat je de olie moet verversen), maar dat betekent niet dat de olie slecht is, het betekent alleen dat de interne computer de waarde heeft ingesteld op "waarschuwing bij km".

Officiële dealers resetten dit meestal, zodat je gewaarschuwd wordt wanneer de volgende olieverversing nodig is.

Dat is wat ik je wil zeggen, pak het boekje dat je bij de autopapieren hebt, en daarin staat wat het is.

Als die dealer het niet repareert, stuur dan een e-mail naar Opel Spanje of je eigen land met de vraag wat het is en dat de Opel in jouw stad het niet wil repareren.

Ik verzeker je dat ze het snel zullen repareren, en de dealers waar je naartoe bent geweest, zullen ze een pakket aanbieden waar je versteld van zult staan, hahaha.

Als je naar een tweedehandswinkel gaat en zegt dat je de reparatie wilt begeleiden, vertrouw ze dan niet, ze kunnen het lampje eruit halen en ze zullen je oplichten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41848 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: OPEL ASTRA 2.0 STORINGSLAMPJES WAARSCHUWING
Haha, misschien ben ik een beetje over de top gegaan, maar de officiële dealers maken me echt kwaad. De Renault- en Nissan-dealers in mijn stad laten me altijd betalen omdat ik niets aan de auto heb gedaan, en toen ik mijn cv opstuurde, namen ze me niet aan. En dan ga ik daarheen en daar zitten een paar idioten die niet eens weten waar hun rechterhand is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41851 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik denk dat er een manier is om de revisie in Autodata te resetten.
Groeten.