Hallo, fijne dag allemaal. Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Met vriendelijke groet.
Ik wend mij wederom tot u voor ondersteuning, omdat ik het volgende bericht kreeg: "Selector 4 Service". Ik vertel u dat mijn vrachtwagen een Jeep Grand Cherokee Limited uit 1997 is, 4 x 2, 6 cilinders. Het is ongeveer een maand geleden dat ik dit bericht kreeg en twee weken geleden begon het met de volgende storing: de vrachtwagen rijdt, accelereert plotseling niet meer, alsof het gaspedaal is losgekoppeld, hij trekt niet op. U blijft rijden met dezelfde snelheid en plotseling trekt hij weer op, zonder problemen. Nu doe ik dat, maar ik moet hem uitzetten om weer te kunnen accelereren. De monteur vertelde me dat ik naar de krukassensor moest kijken. Hij had dat namelijk gedaan toen ik op de school van mijn dochter was. Hij verplaatste de sensor en de vrachtwagen stabiliseerde. Ik heb u verteld dat als de vrachtwagen afremt, de druk lijkt te dalen, alsof hij wil afslaan, alsof hij schokt. Hij vertelde hen dat hij de krukassensor had verplaatst en dat de vrachtwagen reed alsof ik nergens aan had gedacht dat er iets mis was. Hij was geïnstalleerd en het ging 4 dagen goed, maar vanochtend gebeurde hetzelfde. Je accelereert bij 90 km/u en plotseling reageert het gaspedaal niet meer. Je moet jezelf redden, de truck uitzetten en weer starten, en klaar. Weet iemand wat ik kan doen? Bedankt.