Zoek MDM

Bulletin

Renault Express 1.9 gloeibougie vervangen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41679 door handmatig-mechanisch
Gloeibougies van de Renault Express 1.9 vervangen. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, goedemorgen. Ik heb een Renault Express 1.9 gekocht en hij start 's ochtends moeilijk. Twee gloeibougies zijn vervangen, maar twee zijn moeilijk bereikbaar. Moet ik de brandstofpomp verwijderen? Of is er een trucje om ze te verwijderen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41684 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van het vervangen van de gloeibougies van de Renault Express 1.9.
Hoe? Vrijdag heb ik de gloeibougies vervangen van een Renault Clio met een 1.9d-motor. Hij heeft dezelfde motor als de Express en ik heb geen problemen gehad. Als je een foto zou kunnen plaatsen zodat ik kan zien waar je het over hebt, zou dat zeer op prijs worden gesteld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41687 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van het vervangen van de gloeibougies van de Renault Express 1.9.
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Het probleem dat ik zie, is dat de twee gloeibougies aan de distributieriemzijde de pomp raken. Ik heb een foto bijgevoegd voor een beter zicht. Misschien ben ik niet zo handig.
ontzettend bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41692 door handmatig-mechanisch
:woohoo: Ik heb die motor nog nooit gebruikt, maar als je ze losdraait en ze komen er niet uit, lijkt het erop dat je de pomp moet verwijderen.

Nou, laat ons weten hoe het is gegaan, of als iemand weet hoe je de pomp eruit kunt halen, laat het ons dan weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41731 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen,

ik heb dezelfde bus en ik hoef de pomp niet te verwijderen, het is gewoon een kwestie van vaardigheid.

Groeten.