Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de versnellingsbak van de NISSAN CABSTAR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41670 door handmatig-mechanisch
Probleem met de versnellingsbak van de NISSAN CABSTAR Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden. Ik heb problemen met de versnellingsbak van mijn Nissan Cabstar. Ik kan niet terugschakelen van de derde naar de tweede versnelling als de auto rijdt. Alleen als de auto in een versnelling staat, kan ik doorschakelen naar de tweede versnelling. Ik kan zonder problemen terugschakelen als de auto stilstaat. Kan iemand mij vertellen wat er mis kan zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41708 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Nissan Cabstar-versnellingsbak
Hallo vriend, bij mechanische versnellingsbakken is uw probleem gebruikelijk, de dozen hebben een aantal onderdelen die synchronisatoren worden genoemd, deze onderdelen zijn normaal gesproken gemaakt van brons en de taak van deze onderdelen is om de snelheidsas van de huidige omwenteling op nul te zetten, zodat het rondsel dat in beweging is, synchroniseert met het rondsel dat is gestopt (de gewenste verandering) een veranderingspunt 2 synchronisatoren een aan de voorkant om de positie van de verandering van lagere naar hogere snelheid te vergemakkelijken en een andere achter hetzelfde rondsel voor de reducties uw 2e synchronisator moet versleten zijn mijn aanbeveling is om de doos te demonteren, wat vrij eenvoudig is in dat model en de synchronisatoren te verwijderen en ze allemaal te vervangen vervang de voor- en achterafdichtingen van de doos en observeer de lagers zoals ze zijn op het moment van montage was alle onderdelen en monteer de doos en doe er nieuwe 80w / 90sae-olie in en het zal onberispelijk zijn ... de rest is tijdverspilling oprechte
groeten en veel plezier

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.