Zoek MDM

Bulletin

probleem met de elektronische injectie van de Corsa

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41654 door handmatig-mechanisch
Probleem met de elektronische brandstofinjectie .
Hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn auto heeft de laatste tijd een probleem waarbij alle richtingaanwijzers op mijn dashboard uitvallen, alsof ze losgekoppeld zijn. Als ik hem probeer te starten, gaat hij al een paar keer niet aan omdat hij geen stroom krijgt. Alleen het foutlampje van de elektronische ontsteking gaat branden. Is dit een nepprobleem met de elektronische bedrading of is het de computer, zoals een elektricien die ik heb laten controleren aangaf?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41656 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over een probleem met de elektronische brandstofinjectie van de Corsa.
Hallo, heel goed,
controleer de dynamo, dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41660 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over een probleem met de elektronische brandstofinjectie van de Corsa.
Hallo maat, het probleem met je auto zit mogelijk in de massa-aansluitingen van de ECU of in de accu. Controleer de twee massa-aansluitingen op de cilinderkop, naast het inlaatspruitstuk bij het nokkenastandwiel, en ook de massa-aansluiting van de accu op het chassis. Je kunt ook de hoofdrelais omwisselen en een proefrit maken om te kijken hoe het gaat. Ik hoop dat deze informatie helpt. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41663 door handmatig-mechanisch
Hallo, het eerste wat je moet controleren is hoeveel stroom je hebt. Als je systeem een chip in de contactsleutel heeft, is je module mogelijk gedeprogrammeerd. Ik hoop dat de informatie nuttig is. Ik stuur je een handleiding. Het is van een ander model, maar het is hetzelfde systeem. Ik hoop dat het helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41664 door handmatig-mechanisch
Hallo, het eerste wat je moet controleren is hoeveel stroom je hebt. Als je systeem een chip in de contactsleutel heeft, is je module mogelijk aan het deprogrammeren. Ik hoop dat deze informatie nuttig is.