Zoek MDM

Bulletin

De motor start maar stopt en bij het regelen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41562 door handmatig-mechanisch
De motor start maar stopt en bij het afstellen Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik zal je vertellen, ik heb de motor vanaf nul gedaan, cilinderbussen, zuigers, zuigerveren, alle keeringen, lagers, carter, kleppen, veren en klepsluitingen, nou ja, alles, zelfs de oude ringen niet. Ik heb zelfs de Weber 32 carburateur laten repareren. Het probleem is dat de motor start nadat ik hem heb gemonteerd, maar niet goed regelt en stopt. We hebben alle slangen, brandstofpomp, bougies, alles gecontroleerd, maar niets. Kunt u me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41563 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp De motor start maar stopt en bij het regelen
Hallo, heb je de opstelling gezien?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41564 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp De motor start maar stopt en bij het regelen
Dat lijkt ons wel te kloppen. We hebben het namelijk afgesteld en denken ook dat het de solenoïde van de lage luchtklep zou kunnen zijn. Ik weet echter niet hoe ik dat kan doormeten om te kijken of die werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41568 door handmatig-mechanisch
Het zou ook handig zijn als u ons vertelt over welk voertuig het gaat. Controleer ook de elektronische startmotor (als die er is), of deze is aangesloten en of er stroom wordt geleverd. Controleer ook de klepafstelling.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41570 door handmatig-mechanisch
De motor is een 1.6 Ranaul 11 TS sedan, hoe noem je een elektronische starter? De motor start, maar wanneer hij bijna op gang komt, slaat hij af.