Later
heb ik een Renault Clio Sedan, 1.6 16 kleppen model 2006 (ik dacht dat het de Privilége model was), die problemen heeft. Ongeveer een jaar lang begon de auto problemen te geven, brak af tijdens de reis, soms bij het proberen van richting te veranderen. Soms, als ik opnieuw verbinding maakte, maakte de auto geen verbinding. Jadei para un Mecânico de Confiança e ATÉ MESMO na Concessionária da Renault, e MESMO com as coisas que a concessionária arumou (of gezegd arumado) o car AINDA VEM die dezelfde problemen vertoont bij het ontkoppelen/vertragen tijdens de reis, vooral bij het schakelen, en o.a. bij het intrappen van de koppeling, neemt het toerental van de motor sterk af, beginnend bij 0 toeren per minuut. Wanneer de auto op deze manier ontkoppelt/stilstaat, heb ik gemerkt dat de auto soms een sterk verbrande brandstoftank uitblaast. Kunt u mij helpen? Wat zijn de mogelijke oorzaken van dit probleem?
(Mogen we contact met mij opnemen via een privébericht als de casus of tekst onbegrijpelijk is?)