Ik heb het gepast zoals je zegt, ik heb de rotatie met de klok mee niet gedaan, maar het tegenovergestelde. "Ik weet niet of dat belangrijk is, maar ik zal het doen." Ik heb alles gedaan behalve de rotatie met de klok mee die jij noemt.
Ik heb gemerkt dat het deel van de krukas-nokkenas dat geen spanner heeft, te weinig spanning heeft en los aanvoelt. Is dat een teken van een slecht afgestelde spanner? Ik bedoel, ik heb hem niet goed afgesteld.
Ik heb een paar video's bekeken en ze gebruiken een gordelspanner. Is dat ook nodig?
Ik ben het nu al zat om mijn hersens te breken zonder resultaat. Autodata zegt in het tensor-topic:
-draai de spanrol totdat de index in de aangegeven positie 9 "geen draairichting" "met de klok mee" staat.
Monteer het spangereedschap "een L-vormige ring"
- draai de spannermoer tijdelijk vast.
-Draai de krukas 4 omwentelingen en zet deze in de timingpositie.
- controleer of de afstelpennen passen en verwijder ze.
- Houd de spanner vast met de inbussleutel, draai de moer los en verwijder de ring.
-Draai de spanrol totdat de index zich in de aangegeven positie 12" bevindt, uiteraard met behulp van de inbussleutel.
- En als hij over de inkeping gaat, herhaal dan de aandraaiing? Alles vanaf de eerste keer aandraaien. "Ik heb het gedaan, hoewel ik niet weet hoe het zit."
"Er ontbreekt iets. Is het moeilijk om dit te doen met weinig ervaring met deze spanners?"
Zoals altijd een hartelijke groet en bedankt allemaal.