Zoek MDM

Bulletin

STORING RAAMREGELAAR PEUGEOT 306

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41440 door handmatig-mechanisch
STORING RAAMMECHANISME PEUGEOT 306 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met de raammechanismen van een Peugeot 306. Ze werken niet meer. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en die zijn in orde, maar toen ik de sleutels uit het bestuurdersportier haalde, merkte ik dat er geen stroom was.
Ik heb de deurconnector losgekoppeld en ook daar is geen stroom. Kan iemand me vertellen hoe ik de connector, dat wil zeggen het onderdeel dat van de auto naar de deur loopt, kan vervangen, als dat mogelijk is, of zou het een relais kunnen zijn? Ik heb geen idee, de elektronica is me een raadsel.
Bedankt:ziek:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41792 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: STORING RAAMMECHANISME PEUGEOT 306
Het probleem zit in de kabels die de connector ingaan. Sommige zijn doorgeknipt. Je kunt de connector uit de auto halen en proberen hem met tin te solderen, hoewel ze erg strak zitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41817 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: STORING RAAMMECHANISME PEUGEOT 306
Afhankelijk van het bouwjaar van Peugeot zijn ze uitgerust met een regeleenheid, de BSI, die bijna alles elektrisch regelt. Voor dit probleem kunt u echter een aparte installatie uitvoeren. Het probleem is dat ik het u volledig kan uitleggen, maar u hebt wel kennis van elektronica nodig om het te kunnen doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41904 door handmatig-mechanisch
Een reparatieset voor de bedrading van de deurconnector wordt af fabriek verkocht. Vraag ernaar bij een Peugeot-servicecentrum.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41905 door handmatig-mechanisch
De 306's hebben geen BSI