Zoek MDM

Bulletin

Trapezio Peugot parnet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41355 door handmatig-mechanisch
Peugeot Partner Trapezio Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal,
ik heb vandaag mijn voertuig laten keuren en het is afgekeurd vanwege een aantal ernstige gebreken. Het remlicht brandde zwak, en dat soort dingen.
Het grootste probleem is speling in de achterste bevestiging van de rechter voorste draagarm.

Ik ben geen monteur, maar als je werkloos bent, weinig geld hebt en graag aan auto's sleutelt en wat vrije tijd hebt, zoals ik,

zou ik het erg op prijs stellen als iemand met meer verstand van autotechniek me wat tips zou kunnen geven over hoe ik dit kan repareren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41382 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Peugeot Partner Trapezio
Ik zou je graag helpen, maar ik weet niet wat ze bedoelen met "trapezium". Die term wordt hier in Chili niet gebruikt. Ik ken het Partner-model goed; het is hetzelfde als de Berlingo. Als je me vertelt waar het naartoe gaat of wat het doet, help ik je zonder problemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41401 door handmatig-mechanisch
De draagarm is het onderdeel dat de fusee vasthoudt. De remschijf is aan de fusee bevestigd en de schokdemper zit erboven.

Het probleem met jouw draagarm is een rubberen bus die het chassis met de draagarm verbindt.

Het wordt een draagarm genoemd omdat het een trapeziumvorm heeft; het zou ook een ophangingsarm genoemd kunnen worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder