Zoek MDM

Bulletin

Trapezio Peugot parnet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41355 door handmatig-mechanisch
Trapezio Peugot parnet Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden,
ik ben vandaag door de APK gekomen en mijn auto is afgekeurd, met een aantal ernstige gebreken. Een zwak remlicht en andere problemen.
Het meest ernstige probleem is een loszittende (achterste) bevestiging van de rechter voordraagarm.

Ik ben geen monteur, maar als je werkloos bent, krap bij kas zit, en je vindt monteurs leuk en hebt wat tijd over, net als ik, dan

zou ik graag wat tips willen van mensen die meer verstand hebben van monteurs. Dat zou ik zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41382 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Trapezio Peugot parnet
Ik zou je willen helpen, maar ik weet niet wat ze met trapezium bedoelen. Die term gebruiken ze hier in Chili niet. Ik ken de Parnet, wat hetzelfde is als de Berlingo. Als je me vertelt waar hij heen gaat of wat hij doet, help ik je zonder problemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41401 door handmatig-mechanisch
De draagarm is het onderdeel dat de fusee vasthoudt. De remschijf zit op de fusee en de schokdemper zit erboven.

Wat er mis mee is, is een rubberen band die van het chassis naar de draagarm loopt.

Ze noemen het een draagarm omdat het de vorm heeft van een trapezium. Het zou ook een draagarm zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41409 door handmatig-mechanisch
haaaaaaaaaaa de ophangingsbak, nu sluit ik hem aan, als het waar is, zijn meestal de rubberen bussen beschadigd, maar je moet het controleren, de bevestigingsbout kan los zitten, hoe dan ook is het comfortabeler en sneller om de bak te vervangen, hij wordt compleet geleverd met kogelgewricht en alles, ik waarschuw je van tevoren dat het een beetje lastig is om het te verwijderen, maar met de wens kan het gedaan worden, je moet de schokdemper, de stuurklem en de kogelgewrichtbevestiging losmaken, het is gewoon kracht, niets meer, geen markeringen of iets dergelijks, de stuurklem komt los van de massa, hij draait niet, verwijder de moer van de pubta en sla op de massa aan de kant waar de klem past en hij komt eruit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41410 door handmatig-mechanisch
haaaaaaaaaaa de ophangingsbak, nu sluit ik hem aan, als het waar is, zijn meestal de rubberen bussen beschadigd, maar je moet het controleren, de bevestigingsbout kan los zitten, hoe dan ook is het comfortabeler en sneller om de bak te vervangen, hij wordt compleet geleverd met kogelgewricht en alles, ik waarschuw je van tevoren dat het een beetje lastig is om het te verwijderen, maar met de wens kan het gedaan worden, je moet de schokdemper, de stuurklem en de kogelgewrichtbevestiging losmaken, het is gewoon kracht, niets meer, geen markeringen of iets dergelijks, de stuurklem komt los van de massa, hij draait niet, verwijder de moer van de pubta en sla op de massa aan de kant waar de klem past en hij komt eruit.