Zoek MDM

Bulletin

Zeldzaam probleem, HELP A.U.B.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41429 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Ongebruikelijk probleem, HELP A.U.B.
Ik had dat geval en het probleem was de waterpomp, gelukkig

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41437 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Ongebruikelijk probleem, HELP A.U.B.
Hoi Rodelba, heb je het probleem opgelost? Hoe is het afgelopen? Of heb je meer informatie?
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41438 door handmatig-mechanisch
Hoi, de auto staat al een paar dagen bij de garage. Ze vertelden me vandaag dat ze een temperatuursensor hebben vervangen (denk ik) en dat ze me zouden bellen om hem af te leveren, maar ze merkten dat er water lekte uit de pomp (wat volgens mij waterverbruik was). Ik denk en hoop dat dit de oplossing is. Ik laat het je weten wanneer ze hem afleveren! Bedankt!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41441 door handmatig-mechanisch
Hoi vriend. Ik denk dat het de thermostaat is. Het lijkt erop dat de lamp niet altijd dichtgaat. Succes. Met vriendelijke groet. ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41462 door handmatig-mechanisch
Controleer of de ventilatoren aan staan en, zodra dit gebeurt, of beide radiatorslangen, zowel de bovenste als de onderste, ongeveer even warm worden. Als alles goed werkt, moet je de temperatuursensor vervangen. Deze bevindt zich in de cilinderkop, net achter de olieafscheider. Het is mogelijk dat de auto die je tweedehands hebt gekocht een lagere kilometerstand heeft. Als de sensor niet het probleem was, kan het zijn dat het instrumentenpaneel defect is geraakt door manipulatie. Deze instrumentenpanelen zijn een onderdeel van de motor en wanneer je de kilometerstand verlaagt, raken ze na verloop van tijd oververhit.