Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Nissan Micra uit 2005: start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41332 door handmatig-mechanisch
Probleem met Nissan Micra 2005: start niet. Geplaatst door manual-mecanica
Er is een probleem met foutcode p1611, het:blozen: lijkt een NATS-fout te zijn. Weet iemand hoe
dit op te lossen? Ik zou het zeer waarderen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41333 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het probleem dat een Nissan Micra uit 2005 niet start.
Het NATS-systeem is het startblokkeringssysteem van Nissan. Het wist foutcodes en programmeert de sleutel. Als je dit niet zelf kunt doen, breng de auto dan naar een monteur voor een diagnose om de foutcode te achterhalen die ervoor zorgt dat de auto niet start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41334 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het probleem dat een Nissan Micra uit 2005 niet start.
Je hebt een chip in de sleutel en een transponder in het contactslot nodig. Als de sleutel een nieuwe kopie is, moet Nissan de chip in de sleutel installeren. Als het probleem bij de auto ligt, controleer dan of de transponder goed werkt. Ik betwijfel echter of hij kapot is, want hij stuurt alleen een signaal naar de ECU, die het herkent en je de auto laat starten.

Als je hebt geprobeerd de auto te starten met een sleutel waarvan de chip ontbreekt, een kopie zonder chip, of als iemand het contactslot heeft omzeild, zal de auto blokkeren en moet je naar een Nissan-dealer om de foutcode te laten wissen. Ik weet niet zeker of Reflex (een diagnoseapparaat) die optie heeft; ik denk dat Bertone dat wel heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41342 door handmatig-mechanisch
Ik ga proberen wat je zei en kijken wat er gebeurt. Maar ik laat het je maandag weten. Als iemand trucjes weet om een ​​bezoek aan Nissan te vermijden, hoor ik het graag. Oké, bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41391 door handmatig-mechanisch
Het is nu opgelost, blijkbaar was het een schakelaar bij de vijfde deur.
Die activeerde het NAT-systeem. Ik heb het getest en het werkt al twee dagen perfect, ik heb hem net losgekoppeld. Bedankt voor je reactie, ik laat het je weten als het weer misgaat.:woohoo: