Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Nissan Micra uit 2005: start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41332 door handmatig-mechanisch
Nissan Micra uit 2005 start niet Geplaatst door manual-mecanica
Probleem met code p1611:blozen: ligt blijkbaar bij de NAT's. Weet iemand hoe
dit opgelost kan worden? Ik zou het op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41333 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem van de Nissan Micra uit 2005: hij start niet.
NAT is het startblokkeringssysteem van Nissan. Het wist codes en codeert de sleutel. Lukt dat niet, laat de auto dan diagnosticeren om de foutcode te verwijderen die de oorzaak is van het niet starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41334 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem van de Nissan Micra uit 2005: hij start niet.
je moet een chip in de sleutel hebben en een transponder in het contactslot. als de sleutel een kopie is, moet Nissan de chip in de sleutel plaatsen en als de fout bij de auto zit, controleer dan of de transponder in orde is. Ik betwijfel echter of deze kapot is, omdat de transponder alleen een signaal naar de ECU stuurt, die het signaal herkent en je laat starten.

als je hebt geprobeerd te starten met een sleutel die eruit is gevallen, met een kopie zonder chip, of als ze een jumper op je hebben gezet, dan blokkeert de auto en moet je naar Nissan om het signaal te wissen of, ik weet niet of reflex (diagnoseapparaat heeft een optie), Bertone heeft het volgens mij wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41342 door handmatig-mechanisch
Ik ga proberen wat je zei en kijken wat er gebeurt. Maar ik wacht tot maandag, dan laat ik je weten wat er gebeurt. Als iemand trucjes weet om de Nissan niet te gebruiken, hoor ik het graag. Oké, hallo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41391 door handmatig-mechanisch
Het lijkt een schakelaar voor de vijfde deur te zijn
. Ik probeerde de NAT's te activeren. Ik heb het twee minuten lang zonder problemen getest. Ik heb hem net losgekoppeld. Bedankt voor je reactie. Als het niet lukt, laat ik het je weten.:woohoo: