Zoek MDM

Bulletin

Opel Vectra 1.8 1993 ontstekingsproblemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41319 door handmatig-mechanisch
Vrienden, ik heb een klein probleem met een Opel Vectra 1.8 uit 1993.
De auto liep prima, maar plotseling sloeg de motor af en startte niet meer. Toen ik hem controleerde, zag ik dat er alleen stroom naar bougiekabels 1 en 4 liep. Nadat we het probleem met een vriend hadden besproken, besloten we de verdelerkap en rotor te vervangen, maar de auto is nog steeds hetzelfde. De bobine vertoont geen problemen. Ik heb niet veel technologie om de motor te controleren, dus ik vraag je wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt,
Felipe

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41369 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de ontstekingsproblemen van de Opel Vectra 1.8 uit 1993
Hoi concurrent, je bent duidelijk vergeten de hoogspanningskabels te vervangen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41370 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de ontstekingsproblemen van de Opel Vectra 1.8 uit 1993
Niets daarvan, mijn vriend. Ik heb het kleppendeksel opgetild en zag dat de nokkenas was doorgesneden... heel vreemd, maar ik heb hem vervangen en hij werkt weer als een zonnetje... Groeten en bedankt voor je tijd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41385 door handmatig-mechanisch
Hahahaha, het is niet zo zeldzaam als je denkt, dat gebeurt veel bij die motoren, en het draait heel weinig of helemaal niet, afhankelijk van hoe het is gesneden en op welke hoogte,