Zoek MDM

Bulletin

Help! Ik ga dit in brand steken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41209 door handmatig-mechanisch
Help! Ik ga dit in brand steken. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo. Daewoo Espero C20LE multipoint. Nieuwe bougies, kabels en filters. Nieuwe kleppen en geleiders. Bij een snelle acceleratie van 1000 naar 2500 tpm hapert hij en knalt hij door de inlaat. Boven de 2500 tpm stabiliseert hij en reageert hij goed. Alles is perfect. Vroeger deed hij dit bij het opwarmen, maar nu ook bij koude motor.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41214 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Help. Ik ga dit in brand steken.
Het lijkt een timingprobleem te zijn. De vonk ontstaat wanneer de brandstof wordt ingepompt. Ik weet niet welk jaar of welk ontstekingssysteem je hebt, maar als het een diesel is, gebeurt dat door een kleine draai, en als het een bobine is, kan de pickup soms slippen.

Je kunt ook de timingpunten controleren om te zien of de kleppen te laat sluiten (een tand die niet goed is uitgelijnd, kan dat veroorzaken).

Laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden - 12 jaar en 4 maanden geleden #41218 door handmatig-mechanisch
Multipoint uit 1997 met TSZ-i ontstekingssysteem. Ik heb de merktekens van de distributieriem gecontroleerd en die zijn in orde, zowel op de nokkenas als op de krukas. Eerder klopten de tuimelaars en de klepstoter, maar dit probleem had hij niet. Hij is gerepareerd en startte zo.
Laatst bewerkt: 12 jaar en 4 maanden geleden door . Reden: Geen foto geüpload

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41220 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik zeg je, ik heb al 1.bp.blogspot.com/_9pwkpnEPS00/TVBy5lNco...0/s1600/IMG_0604.JPG , laat hem stationair draaien en draai de hele delco een beetje naar rechts. Je hebt dan het membraan dat verbonden zal zijn met een depressiebuis, zodat wanneer de motor accelereert, hij meer aanzuigt en vooruit gaat, dat is de enige manier om te synchroniseren. Daarnaast, als je een stroboscooplamp hebt, kijk dan naar het punt in het vliegwielvenster of op de krukaspoelie.

Als het rechts niet beter wordt, trek dan naar links, maar heel geleidelijk.

Die delco heeft een hallsensor, die het signaal naar de module stuurt, daarom moet je hem ellendig draaien om hem te synchroniseren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41221 door handmatig-mechanisch
Puxx:boos: Google, ik kan de foto niet zien. Hij kwam van een distributeur zoals die met het expansiemembraan. Nou ja, dat maakt niet uit.

Probeer het en laat ons weten hoe het ging.