Zoek MDM

Bulletin

Ik heb hulp nodig met een 96 blazer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #41202 door handmatig-mechanisch
Ik heb hulp nodig met een Blazer uit 1996. Geplaatst door manual-mecanica
Het probleem is dat mijn truck niet start. Ik heb de benzinepomp al vervangen, maar niets. Ik heb er direct benzine in gegooid en hij start alleen tot de hoeveelheid die ik erin heb gegooid op is. Ik heb al wat scanners gebruikt, maar die laten niets zien. Het voelt alsof hij geen benzine inspuit. Het is een 4.3 Vortec-motor. Ik hoop dat u me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #41204 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp " Ik heb hulp nodig met een '96 Blazer."
Hallo, kunt u iets duidelijker zijn over uw diagnose van de vrachtwagen en welke tests u hebt uitgevoerd?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42918 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp " Ik heb hulp nodig met een '96 Blazer."
Ik wil weten waar de brandstofpomp zich bevindt.
Hij is defect en ik wil de reparatie zelf uitvoeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #42921 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst de druk van de brandstofpomp. De Vortek-motor werkt met een druk van
25 tot 27 kilo. Als de brandstofpomp deze druk niet levert, start hij niet. Plaats een drukmeter en druk op de startknop. De druk mag niet onder de 25 kilo komen. Als de druk onder de 25 kilo komt, en de pomp daarom niet start, is de minimale druk 25 kilo. Als de pomp de juiste druk levert, controleer dan de negatieve signalen die de injectoren bereiken. Boven de motor zit een vierkante connector, waar de signalen worden getest. Succes, vriend.