Zoek MDM

Bulletin

Nissan Terrano II

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41170 door handmatig-mechanisch
Nissan Terrano II Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo! Ik heb een Nissan Terrano II uit 2003 en die heeft een klein probleempje: hij start 's ochtends erg moeilijk, alsof hij niet genoeg brandstof krijgt. Ik ben ermee naar een garage geweest en daar zeiden ze dat het aan de accu lag. Ik hield vol dat dat niet zo was; ik ben geen monteur, dus ik heb naar de monteur geluisterd en een accu laten installeren die zo groot is dat er een tractor in zou passen. Ik ben ermee naar huis gereden, maar de volgende ochtend had ik hetzelfde probleem – hij wilde niet starten. Ik denk dat de brandstofpomp misschien defect is. Ik zou graag uw mening willen weten en waar ik een werkplaatshandboek voor een Nissan Terrano II uit 2003 kan vinden. Als het de brandstofpomp is, kunt u me dan vertellen waar die zit, want ik kan hem niet zien? Alvast bedankt en vriendelijke groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41183 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Nissan Terrano II
Als u mij kunt vertellen welk type motor erin zit, kan ik u helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41187 door handmatig-mechanisch
Ik weet niet welk type motor je hebt, maar als het de motor is die ik denk, dan zie je de distributieketting in het midden links. De kettingkap verbergt hem, maar als je aan de rechterkant van de auto kijkt, ongeveer halverwege, zie je de brandstofpomp.