Zoek MDM

Bulletin

HELP mijn Nissan-truck rookt veel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41051 door handmatig-mechanisch
Help, mijn Nissan-truck rookt veel. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Nissan pick-up uit 1989 met een 1800-motor die niet rookte. Ik heb de kop drie keer gerepareerd omdat hij begon te roken, daarna begon hij veel te roken en ook bij accelereren rookt hij flink. Ik heb de compressie en het vacuüm al gecontroleerd en die lijken in orde. Ik heb op internet gezocht en het lijkt erop dat de EGR- of PCV-klep verstopt is. Ik wil ze laten reinigen om te kijken of dit probleem is opgelost en of de klep moet worden afgedicht. Kan iemand me zijn mening geven?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41059 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: HELP: Mijn Nissan-truck rookt veel.
Olietank of benzinetank? Hij raakt oververhit, verbruikt water, is defect, roestig. Meer informatie zodat we u beter kunnen helpen, want het kan van alles zijn, van een gescheurde cilinderkop tot problemen met het motorblok.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41068 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: HELP: Mijn Nissan-truck rookt veel.
De truck raakt niet oververhit. Sterker nog, hij start prima, maar wat ik merk is dat de bougies vollopen met olie, en natuurlijk beginnen ze na een dag te trillen, en moet ik ze opnieuw schoonmaken. Voordat ik de cilinderkop verwijderde, waren de bougies in orde, zonder een spoor van olie, en er was bijna geen rook, hooguit een beetje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41087 door handmatig-mechanisch
controleer of de distributie goed geregeld is