Zoek MDM

Bulletin

Fiat Punto SX 60

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden - 12 jaar en 8 maanden geleden #41061 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp Fiat Punto SX 60
Hartelijk dank, kikemec. Ik zal je advies opvolgen. Nog één vraag: bedoel je met "lampje" de sensor die in de versnellingsbak is geschroefd? En ik maak de verbinding in de connector door het ene uiteinde van een draad in het ene gaatje van de connector te steken en het andere uiteinde in het andere gaatje, klopt dat?
Laatst bewerkt: 12 jaar en 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41080 door handmatig-mechanisch
Hallo Kikemec. Heel erg bedankt voor je advies. De truc met de brug heeft mijn probleem opgelost; het werkt. Ik hoef alleen nog maar de sensor te vervangen. Wat de remmen betreft, die heb ik nog niet kunnen controleren. Nogmaals bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41125 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik had het over de versnellingspook, waar dacht ik nou aan?:) Ik ben al een paar jaar monteur, haha. Ik zie dat je al een oplossing hebt gevonden, veel succes. Laat ons weten hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #41126 door handmatig-mechanisch
Hartelijk bedankt, het is me gelukt om het op te lossen. Nu heb ik echter een ander probleem. Ik heb de achteruitrijsensor vervangen, maar af en toe, als ik het contact aanzet, schiet de temperatuurmeter helemaal omhoog en blijft daar staan. Na een tijdje rijden en de auto uitzetten, zakt de meter bij het opnieuw starten weer (koud). Deze meter werkt al een tijdje niet, maar de auto raakt niet oververhit en de koelventilator werkt perfect. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb ook nog steeds problemen met de remmen. Bij de APK-keuring bleek dat het rechter achterwiel de handrem niet goed aantrekt. Bij de voorwielen denk ik dat het rechter voorwiel de remblokken tegen de remschijf aanwrijft, want er is af en toe een piepend geluid tijdens het rijden. Dus, dat zijn mijn vragen; ik hoop dat u me kunt helpen. Met vriendelijke groet.