Zoek MDM

Bulletin

Fiat Punto SX 60

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden - 12 jaar en 4 maanden geleden #41061 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs onderwerp Fiat Punto SX 60
Hartelijk dank, kikemec. Ik zal je advies opvolgen. Eén vraag: als je het over een lamp hebt, bedoel je de sensor die in de versnellingsbak is geschroefd, toch? En ik maak de jumper in de connector door het ene uiteinde van een kabel in het ene gat in de connector te steken en het andere uiteinde in het andere gat, toch?
Laatst bewerkt: 12 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41080 door handmatig-mechanisch
Hoi Kikemec. Hartelijk dank voor je advies. De brugoplossing heeft mijn probleem opgelost. Het werkt. Ik hoef alleen de sensor te vervangen. Wat de remmen betreft, die heb ik nog niet kunnen controleren. Hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41125 door handmatig-mechanisch
Sorry, ik heb je over de versnellingspook verteld. Waar zat ik nou mee?:) Ik ben al een paar jaar monteur, haha. Ik zie dat ze het al voor je hebben opgelost. Succes. Laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41126 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, ik heb het al opgelost. Nu heb ik een ander probleem: ik heb de achteruitrijsensor vervangen en af en toe schiet de temperatuurmeter omhoog als ik het contact aanzet en blijft dan zo staan. Daarna, na een tijdje te hebben gereden en de auto te hebben uitgezet, blijft de temperatuurmeter laag (koud) als ik hem weer start. Ik moet zeggen dat deze indicator al een tijdje niet werkt, maar de auto wordt niet warm en de elektrische ventilator werkte perfect. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Ik heb ook nog steeds een probleem met de remmen en de APK vertelde me dat het rechterachterwiel niet goed remt met de handrem en bij de voorwielen denk ik dat het rechterachterwiel tegen de remschijf schuurt, want er is af en toe een piepend geluid te horen tijdens het rijden. Nou, hier zijn mijn twijfels, kijk of je me kunt helpen. Groeten.