Zoek MDM

Bulletin

Ford Econoline, E-350 V8, 7,5 liter uitlaatspruitstukken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40931 door handmatig-mechanisch
Ford Econoline, E-350 V8, 7.5 lt multiple exhaust Gepubliceerd door manual-mecanica
De uitlaatspruitstukken werden rood na een korte draaitijd. Het is een 7,5-liter V8-katalysator. De katalysator is verwijderd, de punt is verplaatst, maar ze zijn nog steeds rood. De motor draait op normale temperatuur. Ik weet niet wat het probleem is. Wie kan me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40938 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ford Econoline, E-350 V8, 7.5 lt, meerdere uitlaten
Als ze erg verkoold zijn door roet of olieresten, gebeurt er vaak ook iets anders: ze voeren de gassen niet goed af vanwege sterk gesloten kleppen of verstoppingen in de leiding. Dat heb ik in vergelijkbare gevallen gezien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40955 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ford Econoline, E-350 V8, 7.5 lt, meerdere uitlaten
Ik heb het al gecontroleerd en het heeft niet wat jij aangeeft. Aan de andere kant blaast de compressor lucht in de spruitstukken en de omvormer. Ik weet niet of dat de oorzaak is van de stijgende temperatuur in het spruitstuk. Weet jij meer?