Zoek MDM

Bulletin

Startproblemen met de Touran 1.4 FSI uit 2009

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40928 door handmatig-mechanisch

:( Ik heb al verschillende veranderingen laten doen, dat wil zeggen een kleine onderhoudsbeurt waarbij ik alle filters van de auto heb vervangen, ook de 4 bougies, de auto liep twee dagen goed en de derde dag startte hij helemaal niet meer. Ik heb hem al naar een garage gebracht en daar vertelden ze me dat de motor was afgeslagen, wat ik betwijfel aangezien de auto pas 58.000 km heeft en tot gisteren heel goed liep. Kan iemand mij advies geven, want ik heb overal naar informatie over dit probleem gezocht en er is geen antwoord.

Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40933 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp startproblemen met de Touran 1.4 FSI uit 2009
Hallo Cubano_al_agua.
Geen enkele motor slaat zomaar af. Om je te helpen, hebben we wat informatie nodig: Je hebt ons niet verteld of de motor ronddraait als je hem start. Zo niet, controleer dan of hij handmatig ronddraait, of de startmotor goed is en of de kleppen bewegen. Je zegt niet welke motor het is, of het een benzine- of dieselmotor is. We moeten de vonk of de brandstofinjectie controleren. Geef ons die informatie, dan kunnen we je ergens mee helpen.
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40937 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp startproblemen met de Touran 1.4 FSI uit 2009
Het is waar dat er een gebrek aan informatie is en je zou ook wat meer aandacht of zorg moeten besteden aan de informatie, want als je zegt dat het niet start, afhankelijk van het land waar het forumlid vandaan komt, varieert het een beetje, het start niet betekent dat het voertuig niet start of niet start hahaha het is een veelvoorkomend probleem dat ons hier overkomt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40953 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal,

nou, als antwoord op jullie vragen kan ik zeggen dat als de startmotor werkt en de motor ronddraait, het een 1.4 FSI benzinemotor is.

Kan er een tand in de distributieketting van dit motormodel overslaan? Ik betwijfel dat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40959 door handmatig-mechanisch
Bij voertuigen met een ketting is het heel erg moeilijk om de tanden los te laten, maar het is niet onmogelijk. Natuurlijk, als de tanden loskomen bij voertuigen met een ketting, is de auto in zeer slechte staat, maakt hij een vreselijk lawaai en rijdt hij niet goed. Maar als hij aan de buitenkant zit, start de auto altijd moeilijk.