Zoek MDM

Bulletin

Vervangen van de krukaskeerring van de Ford Fiesta.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40888 door handmatig-mechanisch
Krukaskeerring vervangen op een Ford Fiesta. Gepubliceerd door manual-mecanica
-Hallo forumleden, ik wil mijn avontuur delen en ik heb nog nooit iemand om hulp of advies gevraagd, maar ik denk dat ik hier voor meer ben dan alleen maar trots, aangezien de groep professionals en beginners "ik" deze forums mogelijk maakt.

Ik wil de krukaskeerring aan de versnellingsbakzijde uuufffff van een Ford Fiesta dieselmotor uit 1996, type D/RTK, vervangen omdat er vloeistof "olie" lekt, of ik weet niet of het valvulina is.

- Het probleem is dat de koppeling niet slipt, een teken dat de koppelingsplaat niet vervuild is. Ik heb mijn vriend aangeraden de auto te gebruiken en het motoroliepeil te controleren. Zo weet ik of er motorolie lekt en de versnellingsbak niet te hard loopt, een teken dat ik niet denk dat het valvulina is.

- Als je me wilt uitschelden, haha, of me wilt adviseren over mijn conclusies en mijn demontage en montage, dan zou ik dat zeer op prijs stellen, en ik ga aan de slag. Hehehehe,

het e-mailadres dat ik op het forum heb staan klopt niet. Sorry.

Zoals altijd, vriendelijke groeten en bedankt allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40896 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van het vervangen van de krukaskeerring van een Ford Fiesta.
Piter, het vervangen van de keerring bij de Ford Fiesta is een beetje een gedoe, maar als je er eenmaal bent, merk je het meteen. De beste manier om erachter te komen is door alles schoon te maken en geduldig te zijn, en te kijken waar de olie lekt voordat je iets uit elkaar haalt. De oliedrukvulvo in die motoren is echt een ramp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40899 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van het vervangen van de krukaskeerring van een Ford Fiesta.
Bedankt voor de steun. Ik ben er nog niet aan begonnen, hoewel ik er wel zin in heb, maar ik laat het je weten zodra ik dat wel kan.

Weet iemand trouwens hoe ik mijn e-mailadres kan wijzigen naar een ander e-mailadres, dat ik al gebruik?

Zoals altijd, met vriendelijke groet en bedankt allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #40909 door handmatig-mechanisch
Neem contact op met Aitor, hij zal u de instructies geven.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41529 door handmatig-mechanisch
Na anderhalve maand was het tijd om iedereen te bedanken voor jullie hulp bij dit probleem. Het was binnen een week opgelost, hahaha, zonder incidenten, alles perfect.

Geef Aitor even de aandacht, want ik heb een probleem met mijn e-mail, telefoon en WhatsApp: 677811538.

Zoals altijd, met vriendelijke groet en bedankt allemaal.