Zoek MDM

Bulletin

Koelvloeistoftemperatuursensor Chevrolet Kalos.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40755 door handmatig-mechanisch
Koelvloeistoftemperatuursensor Chevrolet Kalos. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.
Ik heb een storing bij een Chevrolet Kalos, 1.4 16V 94 pk.
Het stationair toerental is koud niet stabiel, maar hij gaat wel omhoog. Ik denk dat het probleem bij de koelvloeistoftemperatuursensor zit, want in de zomer is het precies andersom: het stationair toerental is erg laag en hij valt zelfs stil.
Ik wil de sensor vervangen, maar ik kan niet vinden waar hij zit. Ik heb in de handleidingen gekeken, maar ik kan de locatie niet vinden. Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen met de locatie en vervanging van deze sensor.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41632 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van de Chevrolet Kalos koelvloeistoftemperatuursensor.
Vriend, de temperatuursensoren zitten op de cilinderkop of in het waterlichaam gemonteerd. Ik heb de Kalos niet specifiek gezien, maar ze zijn altijd bij de hand. Het is een sensor met een twee-draads connector. Als je een foto plaatst, kan ik je misschien beter helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41646 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van de Chevrolet Kalos koelvloeistoftemperatuursensor.
Bedankt,
ik heb het al gevonden. Het zit onder het inlaatspruitstuk, maar om het te vervangen moet je met een hefbrug onder de auto komen; het is niet zichtbaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41662 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt dat je het ons laat weten