Zoek MDM

Bulletin

Toyota Corolla 1.6 gli Me Olielampje gaat branden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40742 door handmatig-mechanisch
Toyota Corolla 1.6 gli Olielampje gaat branden Geplaatst door manual-mecanica
De olie in de auto is op peil, maar na ongeveer 20 minuten gaat het oliedruklampje branden en hoor ik een paar keer een klikkend, klikkend, klikkend geluid. Ik denk dat het de kleppen zijn. In mijn beperkte ervaring ben ik monteur, maar ik werk in de verkoop. Ik denk dat het de oliepomp is. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40745 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Toyota Corolla 1.6 gli Olielampje gaat branden
Hij slaat praktisch aan wanneer hij de bedrijfstemperatuur bereikt. Logischerwijs is de pomp niet goed afgesteld en verliest hij druk. Het kan vuil in de tank zijn of een oliezeef in het carter. Het is noodzakelijk om het carter te demonteren om de pomp te vervangen of de tank schoon te maken. Veel succes met je storing.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40752 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Toyota Corolla 1.6 gli Olielampje gaat branden
Hartelijk dank, ik heb het stuk dat jij tamale noemt, dat wij in Guatemala pichacha noemen, al schoongemaakt, zo'n 80 km verderop, en ik heb nog steeds hetzelfde probleem, dus ik ben geneigd de pomp te vervangen. Hartelijk dank, ik laat je weten of ik het kan oplossen.