Zoek MDM

Bulletin

kachelprobleem in Montero 2.8 TD jaar 98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40583 door handmatig-mechanisch
Kachelprobleem in Montero 2.8 TD jaar 98 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met deze 4m40 motor. De gloeibougies zijn na drie maanden kapot. Ze zijn niet origineel, maar van Bosch, maar er zitten al drie sets op. Ze blijven zitten na een koude start totdat de motor een paar minuten opwarmt. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40585 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp van een verwarmingsprobleem in een Montero 2.8 TD, bouwjaar 98.
Goede vriend. Ik had een soortgelijk probleem, hij brandde na week 1 al door en de week erna een andere set. Toen ik het controleerde, bleven ze opwarmen tot de motor de helft van zijn temperatuur had bereikt. Ik heb het met een andere Mazda BT 50 uit 2008 geprobeerd en het is normaal. Het is een Mazda BT 50 uit 2008. Ik heb het opgelost door de thermostaat en de vier originele te vervangen. Ze kosten ongeveer 115 dollar. Als de auto een nagloeisysteem heeft, kan hij geen universele kaarsen gebruiken. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40591 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp van een verwarmingsprobleem in een Montero 2.8 TD, bouwjaar 98.
Bedankt, maat! Ik dacht dat het met de originelen opgelost kon worden, maar omdat ze een fortuin kosten, wilde ik het zeker weten. Heel erg bedankt.