Zoek MDM

Bulletin

Kia GrandSportage-stopzetting uit 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40448 door handmatig-mechanisch
1999 Kia GrandSportage Shutdown Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen,

ik heb een probleem met mijn KIA Grand Sportage uit 1999. Tijdens het rijden valt hij plotseling uit, maar start dan weer op. Kan iemand me helpen door te vertellen wat het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt. Heeft iemand de handleiding van deze auto in het Spaans?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40460 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Kia GrandSportage uit 1999 valt uit.
Het kunnen te veel dingen zijn, van de pomp die afslaat tot het plaatwerk van de spoel, heel veel, het geeft ons meer gegevens of signalen, geluiden, lampjes, enzovoort.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40469 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Kia GrandSportage uit 1999 valt uit.
Hallo Goedemorgen, De waarheid is dat de auto niet veel laat zien als hij uitgaat, geen geluid of lampjes of iets dergelijks. Het enige is dat hij af en toe uitgaat als ik hem laat draaien. Gisteravond had ik het gevoel dat hij, voordat hij uitging, een soort trek-/duw-/trekgeluid gaf, zoiets. Nu gaat hij vaker uit. Soms gaat hij uit en gaat hij meteen weer aan, maar soms gaat hij uit en gaat hij niet meteen weer aan. Dan moeten we ongeveer 10 minuten wachten voordat hij weer aangaat. Andere keren gaat hij uit en gaat hij aan en gaat hij meteen weer uit. Bij de laatste scan bleek dat er problemen waren met de injectoren en de lambdasonde, maar dat weten we niet omdat we deze auto pas sinds kort hebben. Heeft iemand de handleiding van deze auto in het Spaans? Hartelijk dank voor de ondersteuning.