Zoek MDM

Bulletin

Hoeveel kost een dieselmonteur in Mexico?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40315 door handmatig-mechanisch
Hoeveel moet je rekenen voor dieselmonteurs in Mexico? Gepubliceerd door manual-mecanica
Arbeid:

Trekkers of aanhangers..
Vervanging van injectoren per stuk..
Kalibratie van motorremmen.
Verwijderen van kop voor inspectie.
Vervanging van koppakking..
Motorreparatie (zelfs als het alleen maar een cilinderkop of een beschadigde zuiger vervangt). Wordt er een vergoeding gevraagd voor het openen van de motor?
Verwijderen van nokkenas voor inspectie..
Klepkalibratie (gebruik van vulplaatjes)
. Injectorkalibratie.. (gebruik van vulplaatjes).
Tandwielvervanging (bull gear, stationair tandwiel of mediators.. (vereist het verwijderen van accessoirebanden en afdekking).

Enkele voorbeelden.. over een tijdje zal ik mij hier fulltime aan wijden.. Ik ben 20 jaar oud. Ik heb veel kennis en ervaring met benzine en kennis van diesel, alleen dat de arbeidskosten te veel variëren..

Ik wil heel graag met mijn eigen werkplaats werken. Ik heb mijn ruimte en mijn gereedschap al.. bijna alles is klaar.. alleen weet ik nog niet hoe ik moet rekenen.:P

BEDANKT VRIENDEN:cheer:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40363 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Hoeveel moet ik rekenen voor dieselmonteurs in Mexico?
Ik weet niet hoe het in Mexico zit, maar in Spanje kost een werkplaatsuur tussen de 30 en 50 euro. Het maakt niet uit of je diesel, benzine of een vastzittend slot repareert. Je vindt online een autoprogramma genaamd Autodata, dat geschatte reparatietijden geeft.
Bijvoorbeeld: een distributieriem vervangen in een Renault Laguna in 4 uur.
Het is een ander verhaal als je het sneller doet en de klant korting geeft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.