Zoek MDM

Bulletin

Opel Astra G start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden - 12 jaar en 9 maanden geleden #40141 door handmatig-mechanisch
Opel Astra G start niet Gepubliceerd door manual-mecanica
Allereerst mijn excuses, want ik weet niet waar ik moet solliciteren.
Ik heb elektromechanica gestudeerd en zou graag ooit een kleine werkplaats willen beginnen, hoewel ik weet dat ik nog veel werk te doen heb.

Ik heb het probleem dat wanneer ik de motor probeer te starten, het even duurt voordat hij aanslaat, en dan zie ik het toerental schommelen tussen de 850 tpm en lager totdat hij stabiliseert of stopt (krukassensor, luchtfilter, brandstoffilter vervangen).

Het voelt alsof er boter op de olievuldop zit; de antivries staat altijd op peil.

Ik zou uw hulp bij het oplossen van dit probleem op prijs stellen, want het gaat om mijn eigen auto:onzeker: .

Met vriendelijke groet en hartelijk dank allemaal.
Laatst bewerkt: 12 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #40164 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Startproblemen Opel Astra G
Hoi piter112, welkom.
Je zou meer informatie moeten geven over de identificatie van de auto, bijvoorbeeld of het diesel of benzine is, wat de cilinderinhoud is of welk motortype het
betreft. Is je auto benzine? Het onstabiele stationaire toerental kan simpelweg te wijten zijn aan vuil in het inlaatgasklephuis. Demonteer het en maak het grondig schoon en kijk of het dan beter loopt.
Wat de olie betreft, het is meestal vocht dat condenseert op de motor. Dit kan te wijten zijn aan slechte oliekwaliteit, compressielekken in het carter, wat water dat in de olie lekt, enz.
Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet en veel succes.