Zoek MDM

Bulletin

Vervanging van de keerring, Mazda Allegro

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40096 door handmatig-mechanisch
Mazda Allegro Stabilisatorstang Eind Verandering Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond, ik moet de afdekking van de versnellingspook van een 1.6 Mazda Allegro handgeschakelde versnellingsbak vervangen. De enige manier die ik zie is door de versnellingsbak te demonteren, wat me niet logisch lijkt. Is er een manier om de versnellingspook te draaien en te verwijderen?

Ik hoop dat u me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40129 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Uitlaatpijp vervangen, Mazda Allegro
Vriend, ik weet niet wat een stopper is. Misschien kan ik je helpen als je het een beetje uitlegt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40135 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Uitlaatpijp vervangen, Mazda Allegro
Vriend, als ik keerring zeg, bedoel ik de oliekeerring, die in de versnellingspook zit.

Op de afbeelding ziet u de stofkap en de keerring die ik wil vervangen, maar dat is niet mijn doos; het is een referentiedoos, aangezien die van mij is gemonteerd met een klein lek op de aangegeven plaats.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40139 door handmatig-mechanisch
Oké, soms moet je alleen het bovenste deel van de selectorkap demonteren zonder de doos te verwijderen. Je moet er echter wel op letten dat je niets binnenin de selector demonteert en dat je onthoudt in welke positie je hem hebt verwijderd.