Zoek MDM

Bulletin

verwarmingsproblemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40095 door handmatig-mechanisch
Verwarmingsproblemen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb problemen met mijn Partner-busje uit 2002. De voorruit begon te beslaan en toen begon het te wijzen op een gebrek aan water. Toen ik het besefte, was de passagierskant helemaal nat. Het probleem is dat ik niet weet waar het water vandaan komt. De slang die zichtbaar is, is intact en ik kon de radiator van de kachel niet demonteren, maar ik kan niet vinden waar ik hem moet demonteren. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40128 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp verwarmingsproblemen
Dit gebeurt wanneer de radiator van de verwarming beschadigd is. Bij de meeste auto's hoeft u alleen maar het dashboardkastje te verwijderen om toegang te krijgen tot de radiator, die zich meestal naast de kachelventilator bevindt. Als u echter dringend moet kunnen rijden en de auto wilt gebruiken, is een snelle oplossing om de watercirculatie in het interieur te blokkeren. Zo voorkomt u verwarmingsproblemen terwijl u de radiator verwijdert en een manier vindt om het ontbrekende deel van het dashboard te demonteren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40132 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp verwarmingsproblemen
Wat Armando zegt klopt, maak een brug tussen de slangen, maar in dat voertuig komen de slangen met een plastic koppeling naar binnen en om de brug te maken moet je ze doorknippen, als je dat doet kun je ze niet meer verbinden. Die radiator is te koop, maar die is duur en er zijn geen alternatieven. Het andere probleem is dat de radiator in jouw voertuig zich in het midden van de console bevindt, dus je moet veel demonteren, maar het kan wel, maar het kost veel tijd.