Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 cabineventilator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39948 door handmatig-mechanisch
Peugeot 306 cabineventilator Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag allemaal. Ik ben al een paar dagen op zoek naar oplossingen, maar ik kom er niet uit. De ventilator van mijn 306 blaast geen lucht meer. Laatst heb ik de motor uitgezet nadat ik hem in de hoogste stand had laten staan, maar niets hielp. Hij reageert niet. Ik heb de zekeringen onder het stuur vervangen, maar niets. Ik heb het werkplaatshandboek gedownload en kan niets vinden. Ik heb ook onder het dashboardkastje gekeken, maar ik heb alleen hoofdpijn gekregen van het ondersteboven liggen. Ik wist niet wat ik moest controleren. Kan iemand me helpen met wat ik moet doen, waar ik moet zoeken of wat ik moet verwijderen? Ik weet niet of de ventilator een weerstand onder het dashboardkastje heeft, of dat de enige die ik al heb gecontroleerd, de weerstanden zijn die ik moet repareren. Met vriendelijke groet, en alvast bedankt allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39957 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem met de cabineventilator van de Peugeot 306
Hallo, laten we eens kijken of dit je helpt. Ik heb een Peugeot 306 Sedan TD en af en toe gaat de ventilator kapot. Wat ik doe is de ventilatorschakelaar loskoppelen en met een schroevendraaier of tang de aansluitingen naar de ventilator indrukken en dan werkt hij weer. De ventilator zit aan de passagierszijde. Verwijder de cel en deze heeft drie schroeven. Je kunt ook controleren of er stroom is door het klemmenblok met een testlamp te verwijderen. Om deze controle uit te voeren, moet je het contact aanzetten. Laat me weten of je het probleem hebt opgelost. Ik hoop dat ik je geholpen heb.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39958 door handmatig-mechanisch
De ventilatorconnector is doorgebrand. Maak de connector schoon.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39961 door handmatig-mechanisch
Ik schrijf alles op en probeer het zodra ik tijd heb. Om de connector schoon te maken, hoef ik hem alleen maar los te trekken en een doekje met alcohol te gebruiken, toch? Of is het raadzaam om een product te gebruiken? Hartelijk dank voor je antwoorden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40310 door handmatig-mechanisch
Ik heb geprobeerd de twee connectoren die naar de ventilator gaan te verwijderen, maar geen van beide lijkt verbrand. Ik heb ze toch schoongemaakt, maar het werkt nog steeds niet. De verwarming werkt en produceert warmte, maar de ventilator niet. Moet ik deze vervangen? Met vriendelijke groet en bedankt.