Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Combo (Petrolera) start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39773 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Combo (Petrolera) start niet Gepubliceerd door manual-mecanica
Nou, in de werkplaats waar ik werk, hebben we geen scanner,
dus hebben we het gewoon gecontroleerd... Eerst dachten we dat het de accu was, wat niet zo is...
er zit brandstof in,
we dachten dat het de gloeibougies waren die kapot waren, dus die hebben we vervangen...
maar hij startte niet.
Toen hebben we de injectoren laten controleren, maar die werken allemaal perfect...
daarna hebben we de brandstofdruk in de rail gecontroleerd en alles werkt perfect...
nu controleren we de relais, maar we kunnen nog steeds niet vinden hoe we ze aan de praat krijgen... suggesties wat het zou kunnen zijn... Ik wacht op je reactie, tot ziens.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39774 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Chevrolet Combo (Oliemaatschappij) maakt geen deel uit
Ik wil graag weten of er een waarschuwingslampje op het dashboard brandt en of de motor draait omdat het pompfilter vuil is (leeg en injecteert niet).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39775 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp Chevrolet Combo (Oliemaatschappij) maakt geen deel uit
Voor zover ik me kan herinneren, ging het waarschuwingslampje niet branden... de motor draaide wel... we hebben ook het oliefilter vervangen... en gecontroleerd of er geen zuigers vastzaten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39781 door handmatig-mechanisch
Hallo Onisan.
Controleer of er brandstof bij de injectoren komt wanneer je de motor start en controleer de compressie van de motor.
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39787 door handmatig-mechanisch
Wat de brandstofdruk betreft, hebben we die gecontroleerd met een andere monteur. Omdat hij niet veel gereedschap had, draaide hij de moer van de injectoraansluiting iets los bij het starten, voor het geval er lucht in het systeem zat en er te veel olie uitkwam. We hebben ook de injectoren gecontroleerd en die zijn in zeer goede staat.