Zoek MDM

Bulletin

HULPTANK PEUGEOT 306

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39746 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT 306 AUXILIARY TANK Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal. Ik ben benieuwd of mijn Peugeot 306 1800 cc uit 1995 geen extra watertank heeft. De kleine slang die naar de extra watertank loopt, die in alle auto's wordt gebruikt, loopt vanaf de radiatorsproeier om indien nodig water te leveren. In mijn auto loopt de slang echter wel uit, maar hij loopt nergens naartoe; hij stopt er gewoon mee. De laatste tijd is het waterverbruik toegenomen en op basis van het verbruik van de vorige dag kan ik 's ochtends bijna 4 liter water in de radiator bijvullen. Kunt u mij vertellen of deze auto's zonder extra watertank worden geleverd, of dat de mijne er een mist? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39755 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: PEUGEOT 306 AUXILIARY TANK
Hoi Nando, deze modellen hebben geen extra reservoir. Controleer of de radiatordop in goede staat is en of er geen koelvloeistof lekt via de slangen, radiator en waterpomp. Controleer of de vloermat aan de passagierszijde niet nat is. Dit wijst erop dat de kachelradiator lekt. Controleer of de thermostaat niet vastzit. Laat ons weten hoe het gaat. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden - 12 jaar en 7 maanden geleden #39758 door handmatig-mechanisch
1
Laatst bewerkt: 12 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39760 door handmatig-mechanisch
Oké, man, heel erg bedankt. Het punt is, ik heb overal gekeken en ik zie geen lekken. Ik heb onlangs zelfs de originele plastic radiatordop vervangen en er een metalen dop van 6 kg op gezet. Daarom dacht ik dat de hulpklep misschien ontbrak en er water door die slang lekte, maar als er geen hulpklep is, dan is er geen. Een vriend met een 306 uit 1997 had een paar dagen geleden hetzelfde probleem met het tapijt waar jij het over hebt, maar de mijne is droog. Ik weet het niet, ik heb erover nagedacht om het risico te nemen met de pomp. Ik denk dat ik hem er maar eens uit moet halen en ernaar moet kijken. :huh: